skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
-> David.: Fakt??? A tys to už někdy zažil,že ti kontrolovali motor?? Jo,když máš na autě tisíc nesmyslných plastů,kola ti lezou ven a navíc to dělá příšerný kravál a zpracování je hrůza,tak potom jo,to ti motor zkontrolujou. Ale jinak nemají důvod ti ho kontrolovat. Navíc,dneska už se motor bere jako náhradní díl.. Ale možná tam u vás v Praze kontrolujou motor každého auta,které zastaví,co já vím..
-> David.: Auto, zůstane stejné, jen motor a podvozek bude nadupaný
no a řidič taky
jinak na venek a interiér se to bude chovat jako pěkné zachovalé auto. A já to furt pucuju, i podle pěkně zrenovovaných zadních zástěrek, kde je napsané bíle ŠKODA, pozná člověk, že si majitel vyhrává i s detaily.


-> David.: Helééé já když mě zastaví policajti, tak automaticky vylezu z auta, pozdravím slušně, řeknu jim něco pěkného o škodovečce a kousek historie. A ještě se mi nestalo, že by někoho zajímal motor ve škodovce, a když jo, otevřu, a pochválím si to před nima, jak mám pěkně zrenovované to a to, čím sem to dělal a tak dál. A případě pokuty, to nějak vykecávám.
-> MOLSO: nehrotíme, samozřejmě ať si každej dělá co chce, je to jeho věc, jen mi příjde zbytečný zadělávat si na problém kor když má pěkný zachovalý auto se kterým není problém.
-> David.: ale jen u škodovek
mě teda kontrolovali několikrát a nikdy jsem motor neukazoval.

-> ŠKODA 120 GLS: TP ti sice neseberou,ale do registru se dostanou takže ti ho prakticky můžou zrušit resp. zapsat že vozidlo nevyhovuje
-> David.: -> J3STER: hoši volako moc to hrotite .... Od 2008 mi motor nekontrolovali ani raz a keby chceli tak mam utrhnuté lanko ale ak chel moze si pan prislusnik pod to kludne vliezt a skusat otvorit .... 
A za favo motor určite nebudu strihat rožtek z velkeho TP
maximálne zoberú malý TP a tabulky ... a po odstraneni zavady (po montazi 5kanalu) ich zase vratia

A za favo motor určite nebudu strihat rožtek z velkeho TP

-> J3STER: Kamaráde, vážím si toho co říkáš, ale já na nějaké legální či nelegální záležitosti seru, to bych se už nemohl ani s klidem vysrat v lese u silnice, kdybych se měl furt neustále stresovat jestli to je legálné
A ještě jedna věc, odkdy se fízlům dává velký TP
to je blbost, dává se jim jenom malý TP, velký mám doma, slouží jako dokument při technické kontrole, přepisu auta a podobné administrace o vozidle 

A ještě jedna věc, odkdy se fízlům dává velký TP


-> dakar.cz: běžná silniční kontrola....při té většinou kontrolují i motor....
dakar.cz 13.01.12 09:32:02 napsal:
→ J3STER: a proč by ho měli lapnout? Jedině proto,že to
bude mět hnusně udělané a bude to od pohledu jasné,že to není origo. Ale
když to bude mět pěkně udělané,sériový vzhled a nebude provokovat,tak
motor nikdo zkoumat nebude..
Přesně tááák, s tímto 100% souhlasím
→ J3STER: a proč by ho měli lapnout? Jedině proto,že to
bude mět hnusně udělané a bude to od pohledu jasné,že to není origo. Ale
když to bude mět pěkně udělané,sériový vzhled a nebude provokovat,tak
motor nikdo zkoumat nebude..
Přesně tááák, s tímto 100% souhlasím

-> ŠKODA 120 GLS: aj ked budes s autom jazdit maximalne 90km/h uz aj vtedy spoznas ze jazdne vlastnosti su neporvnatelne
-> minno: taky si myslím. Že když už chce auto upravit,tak vlečka je základ. To je prostě úplně o něčem jiném,jízdní vlastnosti se zlepší o 100% a neznám nikoho,kdo může porovnat mezi vlečkou a kyvkou,kdo by řekl,že kyvka je lepší.
-> J3STER: a proč by ho měli lapnout? Jedině proto,že to bude mět hnusně udělané a bude to od pohledu jasné,že to není origo. Ale když to bude mět pěkně udělané,sériový vzhled a nebude provokovat,tak motor nikdo zkoumat nebude..
ŠKODA 120 GLS 12.01.12 22:42:11 napsal:
PROTO JSEM TOHO NÁZORU, ŽE NA TOTO KYVKA STAČÍ, ALE URČITĚ NEBUDE
ŠPATNÉ, KDYŽ BUDU MÍT VLEČKU DOMA SKLADEM
stačí, stači....Len doplním, že čo sa vlečky týka, tak z toho čo mám odskúšané, tak táto náprava posunie jazdné vlastnosti auta do takej roviny, že sa dosť značne zníži veľká pretáčavosť vozu a značne sa zlepší držanie stopy vozidla, čo má dosť značnú výhodu aj v bežnej premávke.
Ak to auto už teda chceš upravovať.
PROTO JSEM TOHO NÁZORU, ŽE NA TOTO KYVKA STAČÍ, ALE URČITĚ NEBUDE
ŠPATNÉ, KDYŽ BUDU MÍT VLEČKU DOMA SKLADEM


Ak to auto už teda chceš upravovať.
dakar.cz 12.01.12 20:04:07 napsal:
→ ŠKODA 120 GLS: no a řídil si někdy auto
s vlečkou,že to můžeš porovnat?
-> dakar.cz: Odpovím za Tomáše: ANO. Zkusil moje elko a rapida. Byl z toho volaký zmetěný.................o nemocněl.

→ ŠKODA 120 GLS: no a řídil si někdy auto
s vlečkou,že to můžeš porovnat?
-> dakar.cz: Odpovím za Tomáše: ANO. Zkusil moje elko a rapida. Byl z toho volaký zmetěný.................o nemocněl.



dakar.cz 12.01.12 20:19:14 napsal:
→ J3STER: a proč by měl vrážet peníze do motoru
120,když stejný výkon dostane za zlomek ceny z Favorita. Navíc dílů do
těch motorů ještě je,všude je mají narozdíl od 120,motor samotný sežene
na prvním vrakáči a ještě si může vybírat. A vůbec je to motor
modernějši,lepší konstrukce,kvalita… Já bych šel do Favorita,když už
chce mět něco výkonějšího.
-> dakar.cz: Protože je motor z favorita ve stodvacítce nelegální a určitě nechce přijít o techničák. Takový pěkný originál! Jak ho lapnou fízli, ustřihnou mu rožek ve velkém TP může se pak vozit akorát po prdeli. Dneska mu totiž auto nenatypují na 130ku. Tak proto.
→ J3STER: a proč by měl vrážet peníze do motoru
120,když stejný výkon dostane za zlomek ceny z Favorita. Navíc dílů do
těch motorů ještě je,všude je mají narozdíl od 120,motor samotný sežene
na prvním vrakáči a ještě si může vybírat. A vůbec je to motor
modernějši,lepší konstrukce,kvalita… Já bych šel do Favorita,když už
chce mět něco výkonějšího.
-> dakar.cz: Protože je motor z favorita ve stodvacítce nelegální a určitě nechce přijít o techničák. Takový pěkný originál! Jak ho lapnou fízli, ustřihnou mu rožek ve velkém TP může se pak vozit akorát po prdeli. Dneska mu totiž auto nenatypují na 130ku. Tak proto.

-> ŠKODA 120 GLS: to chce burges a po 20min budes rad ze si vystupil, vlastna skusenost 

Nebaví mě jezdit ani v nových autech, pokud v něm nesedím aspoň jako řidič - no dobře, trochu to vytočím, ať něco slyším, a pokud sedím jako spolujezdec, a řidič nezapne ani rádio, tak mám depresi, protože se nemám do čeho zaposlouchat



